.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه آخرين روز سفر رييس جمهور به گيلان
* " دكتر احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران در چهارمين و آخرين روز بيست و پنجمين سفراستاني خود به استان گيلان صبح روز جمعه به ديدار مردم شهرستان فومن رفت.

* " دكتر احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران در چهارمين و آخرين روز بيست و پنجمين سفراستاني خود به استان گيلان صبح روز جمعه به ديدار مردم شهرستان فومن رفت.


* در اين ديدار كه قرار بود روز سه‌شنبه گذشته انجام شود، هزاران نفر از مردم فومن براي دومين بار به استقبال رييس جمهور آمده بودند.


* در جمع استقبال‌كنندگان از رييس جمهور افرادي نيز با در دست داشتن پرده‌هايي خواستار رسيدگي " دكتراحمدي نژاد" نسبت به مشكلات كارگران نساجي فومنات و بازگشايي اين كارخانه شدند.


* در يكي از پرده‌ها هم نوشته بودند: جناب رييس جمهور ما را از دست بانك كشاورزي نجات دهيد.


* رنج‌هاي ما را دريابيد از ديگر نوشته‌هاي مردم فومن كه با بالا و پايين بردن آن سعي در نشان دادن آن به رييس جمهوري بودند.


* در كنار نصب عكس‌هايي از حضرت امام ، مقام معظم رهبري و دكتر احمدي نژاد تصاويري از آيت‌الله بهجت فومني از مراجع تقليد نيز در محل سخنراني رييس جمهور در ورزشگاه اين شهر ديده مي‌شد.


* كارگران شركت پرسان هم با نوشتن مطلبي با عنوان كارگران اين شركت را دريابيد از رييس جمهور خواستار رسيدگي به مشكلات خود شدند.


* جمع آوري نامه‌هاي مردمي هم از ديگر موضوعات در شهر فومن بود كه افراد بسياري مشغول اين كار بودند.


* رييس جمهور پس از سخنراني در جمع مردم فومن عازم شهرستان رودبار شد.


* رودبار قرار بود پس از رشت اولين شهرستاني باشد كه روز سه شنبه احمدي نژاد به ديدار مردم انجا مي‌رفت اما به دليل استقبال كم نظير مردم رشت از رييس جمهور و توقف ناخواسته دو ساعته وي در اين شهر سفر به رودبار به تعويق افتاد.


* مردم رودبار و شهرهاي اطراف آن هم استقبال خوبي از رييس جمهور داشتند و از ساعات اوليه صبح روز جمعه براي دومين بار به استقبال دكتر احمدي نژاد آمده بودند.


* پس از ديدار رييس جمهوري با مردم رودبار آخرين برنامه دكتر احمدي نژاد گفتگوي مطبوعاتي با خبرنگاران گيلان بود كه در پاويون فرودگاه رشت اتفاق افتاد.


* در اين گفتگوي صميمانه رييس جمهور به تشريح نتايج اين سفر پرداخت.


* گرفتن عكس يادگاري خبرنگاران گيلاني با رييس جمهور پايان بخش چهارمين روز از بيست و پنجمين سفر استاني دكتر احمدي نژاد به استان گيلان بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 ارديبهشت 1392
متاسفم براي مردم رشت و فومن، چرا كه رئيس جمهور كه در 8 سال به مشكلات ايشان رسيدگي نكرده چطور در چند روز آينده مي خواهد مشكلات را حل كند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.321 seconds.